En kampanje for kreftforskning

GreinDX

Formål

Helseteknologiselskapet GreinDX kontaktet Ellevill i forbindelse med deres investeringskampanje på Folkinvest.no. Filmene skulle vekke oppmerksomhet og bygge tillitt til merkevaren slik at privatpersoner ønsket å investere i selskapet.

Prosess

Ellevill produserte to filmer for GreinDX. Én kort brand film og en lengre informasjonsfilm hvor konkret informasjon om teknologien og selskapet ble presentert. Filmene ble brukt til å promotere kampanjen på SoMe, i nyhetsbrev og på kampanjesiden på Folkinvest.no

Løsning

Filmene ble godt mottatt og bidro til at GreinDX hentet over 8 millioner kroner på kampanjen. Dette er en av de høyeste summene som har kommet inn gjennom plattformen noen gang.

Kunde

GreinDX

Sjanger

Kampanje

Når

2021

Lokasjon

Oslo

Kontakt

Snakk med vår daglig leder Fredrik Hinsch for mer informasjon

No items found.