Lansering av androiden EVE

1X via Grand Army
Formål

1X har vekket internasjonal interesse etter annonseringen av samarbeid med teknologigiganten OpenAI etter en kapitalinnhenting i mars hvor OpenAI Startup Fund og anerkjente Tiger Global gikk inn på eiersiden. Nå har 1X utvidet anvendelsesområdet for sin banebrytende android, EVE, til logistikksektoren. For å markedsføre denne lanseringen, samarbeidet Ellevill Produksjon og det New York-baserte reklamebyrået Grand Army. Målet med prosjektet var å skape en engasjerende og innovativ film som fremstiller EVE i sitt nye arbeidsmiljø, og derved posisjonere 1X strategisk i det globale markedet.

Prosess

Ellevill Produksjon visualiserte en fremtid der teknologi og menneskelighet smelter sammen. Prosessen involverte nøye planlegging og gjennomføring av både film og stillbilder, og ble avviklet i Moss med et tverrfaglig samarbeid mellom Oslo og New York. Grand Army bidro med sin ekspertise i konseptutvikling og branding, noe som var avgjørende for filmens kreative retning og markedsføringsstrategi.

Løsning

Resultatet er en tankevekkende (og litt humoristiske) film som presenterer EVE som logistikkarbeider. Filmen fremhever hvordan android-teknologi kan integreres i arbeidshverdagen og gir et innblikk i fremtidens arbeidsmiljøer. Dette prosjektet har demonstrert Ellevill Produksjon sin evne til å arbeide med innovative teknologier og internasjonale merkevarer.

Kunde

1X via Grand Army

Sjanger

Brandfilm

Når

2023

Lokasjon

Moss, Norge

Kontakt

Snakk med vår regissør Markus Odland for mer informasjon

No items found.